Tisdag

Jahapp, tisdag igen då.
Va ju som sagt på resande fot, Jönköping.
Helt underbart.
Martina är bäst, utan tvekan.
Har så jävla kul med den damen.

Och världen är så sjukt liten.
I lördags kom martinas kompis Jocke hem till henne.
Med sig hade han sin kompis Putte.
Hälsade lite snabbt på honom & tyckte jag kände igen honom.
Va tvungen o fråga..
- Hmm är de du?
O han kollade på mej o log o sa;
- Jaa de e jag, e de du?
HAHA japp de va ju jag, o de va han oxå.
Honom har jag inte träffat på typ 5år.
Pratade mycke o länge om gamla minnen, vänner osv.
Fick oxå höra att en gammal kompis till mig är död.
Att han dog på julafton för nått år sen.
Mindre kul, men men.

Hur som helst, jag mår bra när jag är med Martina.
HON får mig att må bra.
Flippa kör.
Det är verkligen hon i ett nötskal.

Här kommer några bilder från helgen.

Putte


massa folk


Sofie & Martina


Kricke


och sist men inte minst, skönheten själv; Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback