Tisdag

Jag är på resande fot just, därav lite inaktivitet i bloggen.

Kan uppdatera er om att min käke protesterar liksom
Sara's käke oxå gör.
Kan inte bita ihop, får knappt in 2 fingrar på höjden i munnen och bettet drar snett.
Så hela vänster sida på käken värker, från örat ner på halsen.

Well, solen skiner & termometern står på +22.
Isak hade som jag befarade, kraftig dubbelsidig öroninflammation, stackarn.
Men PappaPelle tog honom till läkarn, fixade medicin & vabbar honom ett par dar.

Och igår ringde dom från ett jobb jag helt glömt att jag sökte
& bad mig komma på intervju på torsdag kl.13
Sånt är kul, o jag är pepp på de jobbet oxå, spec nu eftersom mitt nuvarande jobb fittar sig!

Försöker få lite ordning i mitt kaos just nu.
Ta upp gamla och något bortglömda relationer till mina älskade vänner.
Jag, liksom dom, vet att vi finns där även fast de kan dröjja dagar, månader, år.

Måste skärpa mig & ta mig i kragen.
Jag är iaf påväg tillbaka.
Starkare än nånsin.

Det löser sig!

Kommentarer
Postat av: Soya

På resande fot? Vart är du???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback