Måndag + Jobb

Back on work.
Krasslig men jag lever.
Fick jobbigt besked i fredags.
Och även i lördags.
Mamma är nere i Holland nu.
Mina tankar finns där med dom.

Att sakna är nog de värsta & bästa jag vet.
Men fan va de tär på en.

Uppdaterar senare.


Update 23.37:

Det gnager i mig, nått frutkansvärt.
Haft en bra dag på jobbet idag iaf.
Och många bra samtal med Chefen.
Han e grymt bra på alla sätt.
Skönt att ha en sten mindre i ryggsäcken o bära på iaf.
Är lättirriterad som fan, sover skitkasst.
Min dag började 04 imorse pga Isak.
Har alltså utnyttjat 19½h av den här dan hittils.
Vansinne.

Sen ska Isak tydl. ha me sig matsäck till dagis imorn.
Dom ska iväg på utflykt.
Men va faan tar man me till "lunchmat" till en 16mån liten kille?!?!
Jag har hjärnstillestånd.
"Typ köttbullar o kokta makaroner" stod de på lappen?
Men vafan de kan man ju inte ge honom, kallt dessutom?

Jaja, ska röka en cigg, sen hoppa i sängen.
Börjar 11 imorn, slutade 14.45 idag. Skönt.
Ledig onsdag, ev. torsdag oxå om jag vill.
Fredag jobb & sen ut me jobbet.

Adios.

Ah just de, TACK PAPPA! Älskar dig. ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ojoj..eh vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag vet att du gör ett bra beslut oavset vad beslut är. Du gör vad som är rätt för dig/ er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback