mående

har i ett par dar försökt ignorera & putta bort mitt fysiska mående.

käken har blivit bättre, men allt annat har blivit värre.
mår konstant illa, kräks så fort jag äter nått, har haft riktigt asont i mellangärdet.
har ömmat nått fruktansvärt. är helt matt & frusit/svettats om vartannat.
nu idag har jag oxå fått skitont i högersida av magen, typ vid äggstocken?
men ni som känner mej vet att jag HATAR läkare & sjukhus o drar mig alltid till sista sek.
för att ens lufta luren och ringa nån som har med det att göra.
jag verkligen avskyr sjukhusmiljö & allt vad läkare, akuten, väntetider osv heter.
så vi får se hur jag mår imorn, om det är sämre får jag nog ringa ändå.

värst av allt är att jag blivit "rädd" för att äta.
vet ju vad som väntar liksom, kaskadspyor så fort jag tuggat klart.
mindre roligt. åt en banan förut, de va de ENDA jag fått behålla.
men allt annat, mat, vätska, kaffe, YOU NAME IT, har kommit upp lika fort igen.

hur som helst, mycke som händer nu.
kanske de beror på stress o psykiskt mående?

jag saknar verkligen en del av er som är så långt bort just nu.
NU när jag behöver er som mest.
saknar DIG.
och dig, och dig, och dig.....

jag saknar så jävla mycket just nu!
blir man aldrig nöjd?

Your life is yours to create!
Tänk på de..

Kommentarer
Postat av: Johannes

<3 Finns här för dig..

Postat av: Carro

Mee too! <3

2008-09-08 @ 06:37:17
URL: http://nogg.se/glittra
Postat av: Jenni

<3<3<3 finns för dig! alltid!

2008-09-08 @ 09:45:38
URL: http://jenniimadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback