Fredagen

Humöret va verkligen inte de bästa igår & likgiltigheten hade kickat in rejält.
Pelle kom hem tillslut efter många samtal och övervägande.
Fick flera förslag på ändamål för kvällen, men nappade inte fören i sista sekund.
Vädret sög - flytande solsken, jag va nyduschad o kläderna hängde på tork.
I vilket fall så klev jag på bussen 18.11 till Nacka Forum, en sväng på systemet,
snackade me Mange typ 20min o sen tog vi samma buss mot Slussen.
Där mötte jag upp Älgen och dam sen bar det av till Jonas och Alvik.
Loyten dök upp där oxå med pizza från, hör & häpna; Alex Pizza Butik. HAHA.
Massa gamla minnen, happy hardcore, öl, vin och asgarv.
Sen bar det av till LipTrip och gänget vid Gullmarsplan.
Och därefter Södertälje och efterfest.
Jag hade kul, jag mådde bra, jag njöt.

Jag & Loyten

Jonas

Dam & Älg



Kommentarer
Postat av: Sandra

Helt ärligt så är jag avensjuk på ditt liv ibland..du kanske inte tycker om d ealltid men att ha sådan nära killkompisar som du har...gud vad jag saknar de..o vil ha de:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback