Fredag & Nya skor

Yes fredagen va händelserik, på många sätt.
Slutade med att jag festade/efterfestade med Mustasch & deras crazy manager, helt galet.
Men fan va skojj jag hade. Sen att jag har fetångest idag är en annan sak.
Tog taxi hem vid 7 i morse.
Har ju bara mig själv att skylla :-)
Träffade gammalt folk, nytt folk, gotländsk folk, norrländsk folk.
Alla lika galna, glada och pepp.

Och idag fick jag äntligen tummen ur & köpte nya sneakers.
Mina har ju som bekant gått sönder en blöt kväll för typ 1mån sen.
Jag blev kär direkt. ACK så fina.

Ni får en liten tjuvtitt.

Kommentarer
Postat av: Baso

Se på fan :)

Postat av: Jompa

Hehe, party med Mustasch, fan va kul :). Han sångarn e ju galet rolig.



Mycket läckra skor måste jag säga.

2008-09-20 @ 22:06:26
Postat av: Carro

SKIT SNYGGA!!

2008-09-21 @ 19:22:39
URL: http://saganomcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback