Tisdag 081125

Halloj.
Vaknade i morse och första tanken va; "ÅH NEJ FAAN INTE NU"
Hade så jävla ont under båda nyckelbenen och i ryggen.
= Jag kommer blir dundersjuk, dags att börja med medicinerna.
Har ju fått strikta order av läkarn att börja direkt så fort jag märker av
minsta lilla tecken på att jag e på G att bli sjuk.
För att slippa ligga dödssjuk o inte kunna andas i 1mån tid.

Hur som helst, har fått mina böcker & min rektor har gett mej dom försvunna
uppgifterna hon prompt påstod att jag visst hade fått, men icke.
Dom låg inte i min inloggning på datan.
Hur som helst har jag spenderat massa tid vid datan, skriva massor som jag låg
efter med pga att jag inte fått böckerna osv.
Känner mej helt fyrkantig i skallen.

Nu blir det soffläge & Desperate Housewives.

Kommentarer
Postat av: Pa

Du é ju fyrkantig ju...

2008-11-26 @ 12:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback