Tisdag 081111

God morgon världen.
Härliga tisdag, bjuder på både regn & storm.
Ska vara i skolan 11-12 & 14-15.30
Ska få hjälp med CSN ansökan, sen måste jag checka om de verkligen bara va EN bok jag behövde köpa.
Låter lite, för den boken är inte spec. tjock. Hon måste ha sagt fel till mig.
Hur som helst ska de fixas & planeras med mina studier osv.
Jag vet ju liksom inte vad allt de här innebär, spännande & skitnervöst på samma gång.

Jag & Isak skulle handla igår, o då stötte vi på Rosi med barnvagn, och hennes kompis, oxå med vagn.
Så vi väntade me o handla o tog en promenad ist, kantad med massa asgarv & planering.
Fick hjälp med o fixa me vår skenande elräkning oxå.
1600 jävla kronor! Det är totalt omöjligt i en 2:a som den här.
ÄVEN om man skulle haft tvättmaskin, torktumlare, torkskåp, diskmaskin, spis osv. på SAMTIDIGT.
Så är de omöjligt o komma upp i dom summorna.
Hur som helst, Rosi har oxå sökt samma utb. som mej, skitkul :-)

Och eftersom kameran är på vift får jag bjuda på några bilder från i fredags!



Kommentarer
Postat av: anna

1600kr?! i månaden? jag har med en tvåa men betalar nog högst 200kr/mån, visst jag är en person och ni är tre, men 1600 är ju skitmycket! kolla vad ni har för elleverantör samt priser är mitt tipps.

Postat av: Soya

skulle du inte dit igår?

2008-11-11 @ 10:20:24
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Jannike, Olivers mamma

Hehe, tack för tipset, sånt där kan göra en helt galen, men man måste ju hålla masken när ungen är med. Hehe, vara lugn osv. usch vad irriterad man kan bli ;) jag vill inte ha nån jävla macka i ansiktet liksom ;) hehe

2008-11-11 @ 20:27:23
URL: http://ankidahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback