Måndag 081103

Den eviga huvudvärken gjorde sig påminnd även i morse när jag vaknade.
Magen fungerar fortf. inte som den ska, och det är otroligt påfrestande.
Jag halvdog på soffan vid 20.30 igår, as usual. Det börjar bli en vana nu.
Kroppen är helt utmattad. (spelar ingen roll om jag anstränger mig eller ej)
Samma visa varje kväll ändå. Har försökt med allt.
Kaffe+energidrycker+sitta upp+göra annat+gå ut osv.
INGET funkar. Börjar ana att de kan ha med järnbrist att göra, IGEN.
Hur som helst, de e dags för en total hälsoundersökning nu!

Allas vår egna lilla
micke_ace skickade över bilder igår.
Från augusti -07, då va jag JÄTTESTOR och Isak pytteliten.
Nej, jag är inte snygg nånstans på den bilden, men de är kul o se skillnad på mej nu, gentemot hur jag såg ut då.


Kommentarer
Postat av: Carro

Du är alltid lika fin stor som liten! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback