Fredag 081114

Hade jag haft både makt & pengar att förändra SL, Stockholms Länstrafik, så hade jag gjort de.
Nu har jag ju inte de som ni alla vet, och har därför en nästintill lika bra lösning.
Funderar starkt på de näst bästa - Att spränga skiten rakt upp i luften.

ALLTID är de nått med bussen till & från här. Alltid, konstant, jämt, HELA TIDEN.
För sen, för tidig, inställt, överfull, sönder osv.

Nu tog de 45 jävla minuter att ta sig hem, en resa som normalt tar 12min med bussen.
Det är TRE hållplatser från de att jag & Isak kliver på tills vi ska av?!
Och all denna extra tid bara för bussen va 20min sen plus att busschauffören va bundis alt. släkt me hälften av den överfulla bussen och promt skulle ha på SJU (!!!!) jävla barnvagnar på en buss me TVÅ barnvagnsplatser.

Jag har seriöst tröttnat på att vara stammis på SL's klagomålsenhet.
Behöver ju inte ens säga va jag heter längre..
"Jaha.. e de du nu igen..."


Kommentarer
Postat av: Soya

Svar: Då får vi bättra oss :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback