Samma sak

Ja, samma visa idag.
Spyor överallt, matvägran och HÖG FEBER.
På en handvändning hade Isak nästan 40 graders feber.
Trots medicin så sjunker den inte.
Sjukvårdsupplysningen sa att dosen skulle ökas från 2.5ml till 6ml.
Så dom förde in den rekomendationen i hans journal.
Och om febern inte va bättre imorn skulle vi ringa igen.
 SUCK. Har inte haft tid me nått annat än att tvätta MASSOR, städa spyor, laga mat och ta hand om Isak.
Fick dock kasta mig iväg på tåget förut, Pelle tog Isak och jag åkte iväg och köpte medicin och mat till honom.
Gå ju åt dubbelt så mkt mat till honom nu, eftersom allt kommer upp igen.

Jag SKA lägg upp bilder, det kommer.
Har som sagt inte haft tid. Förlåt.

Och det blir inget midsommarfirande på Ljusterö för vår del..
Tråkigt, men sant..

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad ska ni göra istället då da? Jag har barnen och FREDRiK hehe men vi vet inte vad vi ska hitta på ännu. Kram

Postat av: Sandra

Hur mår Isak i dag?

2008-06-18 @ 13:51:15
URL: http://hylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback