lördag

jag försöker fixa frillan.
just nu ser jag ju ut som en färglåda i skallen.
så isak o jag knallade ner till ica, köpte mjölk, chorizo o hårfärg.
sen gick vi till nya lekparken, lekte lite, sen gick vi hemåt men stannade vid gungorna.
gungade massor och länge, isak älskar det.
sen hem, mellis o i me hårfärgen.
nu ligger isak och tittar upp i taket i sitt rum, sjunger lite och förhoppningsvis
så vill han vila en liten stund.

har vetat om jeejkens födelsedagsfest i nån månad eller så oxå.
och jag är inte på topp nu heller så jag har tackat nej.
men svag som jag är så viker jag mig när mina kära vänner ber mig haka på ändå.
det är ju faktiskt kul att umgås med dom.
SÅ, när pelle kommer hem beger jag mig mot grisslinge och blir hämtad med båt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback