18 Januari 2008

God förmiddag!

Har sovit bättre än på länge, höll Isak vaken till 21.30 igår fast han va trött som fasen redan vid 19.
Han krånglar så mkt när han ska sova i vanliga fall.
Men de gick bra, han vaknade väl kanske 10ggr ist för 40, som han brukar.
När jag väl gick och la mej så fick jag sova för natten!

Men 08.03 väckte byggjobbarna mej med sin mysiga slagborr!
ANDRA dan i rad.
Dock 2h tidigare än dom brukar.
Så det va bara att gå upp, sätta på kaffe & "mysa" lite för mej själv.

Well, idag ringde det från Norrland, så nu är allt jag lagt ut på blocket sålt.
Det känns bra, alltid bra med extra klirr i kassan.

Och barnbidraget kom idag med, men de försvann lika fort igen.
Det blir lätt så när man har räkningar på autogiro!

Jaja, nu ska jag äta frukost/lunch.
Skriver mer sen!

Hej!

Kommentarer
Postat av: anna

mest svenska författare som gardell, läckberg m.m

Postat av: Sandra

Mår du bättre nu gumman! Tänker på daj! kram

2008-01-18 @ 19:01:42
URL: http://hylen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback