5 Februari 2008

Idag blir min "lilla" lillebror tonåring, 13 bast.
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN JIMMY!

Yes, vaknade vid 7.48, va dödstrött.
Tog upp Isak o la bredvid mej i sängen & vi somnade om till 9.10
10.00 skulle vi ha familjeterapi igen.
Så de blev bråttom upp, ge Isak mat, dricka kaffe, morgoncigg osv.
10.00-11.35 va hon här.
Isak somnade runt 11, sover fortf. och jag sitter med min Cup a Soup.
Pelle är o jobbar, så jag ska ge Isak lunch snart, sen försöka ducha.
För jag o lilleman ska in till stan o träffa Veronica me stora magen, vid 15.
Sjuuukt längesen jag träffa henne.
Sist, då va de jag som va gravid, nu är det hon! :-)

Well, nu ska jag röka, sen väcka bebis!

hej!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Haha , fyller ju snart 14 , men tack i efterskott :D Har nt sett detta förens nu :p <3

2008-11-11 @ 09:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback