4 Februari 2008

Hej & God morgon!

Hoppas ni har sovit gott.

Isak vägrade sova igår, men runt 23 somnade han tillslut.
Jag la mig vid 00:30 och somnade som en stock.
Sov kanonbra tills Isak vaknade vi 05 o ropade på mej.
Så han fick komma upp o sova bredvid mig! Mysig!!
07:55 ringde hemtelen, o jag verkligen flög upp ur sängen o fattade ingenting.
Svarade iaf, o de va tandläkarn ville att Pelle skulle komma dit 9:15.
Men de går ju inte så, det där samtalet som väckte mig, var ju förgäves.

Har druckit mitt obligatoriska kaffe, morgoncigg & en kopp kaffe till.
Gett Isak sin frukost, men han bara tjatar om yoggi & gunga!
Tillslut hade han käkat upp iaf.
Och nu sitter jag här! :-)

Ska hoppa in i duschen strax oxå!

Jag & Isak är själva i stort sett hela dan, fram till 19-19:30
Så vi ska ut o gunga, åka till Willys o handla blöjjor & handla lite mjök o annat.

Hur ser eran dag ut? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback