21 Februari 2008

Klockan är 05:55 och jag har legat vaken sen 04.36
Har sååå jävla ont i munnen/örat/käken/ner på halsen pga en visdomstand.
O till råga på allt är jag sjuk, kan knappt andas, hostar upp slem osv.
Allt kom krypandes igårkväll, så jag la mej vid 23 för jag frös så jävla mycket.

Jag borde duscha så jag är klar tills vi ska åka.
Orkar inte, för jag är helt inställd på att ringa min läkare o be om sjukintyg om att jag inte får/kan åka.
Isak håller oxå på o bli sjuk, så ja.
Hur de ska gå o fixa allt de här innan 08.55 då tåget går, vet jag inte.
Men jag ska göra mitt bästa.

Nu; Kaffe, Cigg, Dusch.

Kommentarer
Postat av: Carro

Låter nästan som du/ni fått influensan! GRATTiS har leget i det helvetet i 2 veckor nu verkligen helt döda! Hoppas det är något annat! Kjam

2008-02-21 @ 06:41:16
Postat av: Soya

Blev inget Falun alltså?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback