14 Februari 2008

Solen skiner, och har gjort i 2 dagar.
Underbart, nya krafter & leende på läpparna!
Dock -1 ute, men de gör inte ett dugg.

Va iväg igår på jobbintervju, eller va man ska kalla de.
Har ju redan fått jobbet, men typ "bekräfta" det.
Träffade upp Anna först, åh va jag saknar henne ibland.
De märker man först efter att man sagt HejDå igen.

Iaf så åkte vi till Åsögatan/Ringvägen där jobbet är.
Och hon tog Isak under tiden.
De gick jättebra!

Sen tillbaka till Slussen, kollade efter nya skor & vantar till Isak,
o satt ute i solen o Isak fick lite mellis.

Hans NYA skor hann ju inte bli så mkt mer än nya.
Hans Farmor & Farfar lyckades slarva bort EN vante & EN sko i helgen.
Hittade dock inga i stan, så jag & Isak åkte till Nacka station.
Där har dom en skitbra, billig second hand butik me bara schyssta barnkläder.
Och visst hade dom preciiiis likadana skor som han tappat.
Dock i gult/svart ist för blått/svart.
Så de blev dom, ett par p.o.p vantar & moccasiner :-D
167:- som hittat OCH ett måste.

Idag har jag försökt få tag i Tingsrätten igen, utan resultat.
En vecka kvar idag & magen knyter sig så fort jag tänker på de.
Måste få tag i dom så jag kan tala om att jag inte kan komma.
Iaf kan jag inte om jag inte får/kan ta med Isak.

Sen idag om nån timma ska vi till öppna förskolan.
Får se hur de går idag.
Isak älskar ju barn & att leka, så de går nog bra.

Jaja, måste äta nått.
Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad roligt att du har fått jobb! Vad är de för jobb?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback