Vill du bli en Glamourmodell?

Sedan en tid tillbaka har det som gråsuggor, börjat krypa fram tjejer som kallar sig glamourmodeller.
Vad fotomodeller/mannekänger är vet vi, men glamourmodeller... va fan?
Vi kan dock se gemensamma nämnare hos dessa tjejer, dom är inte speciellt snygga och så kommer de från landet. Och då undrar vi vad är det som är så jävla glammigt med att vara ful och komma från landet?

Haha jag skrattar.
Lite sant är det.
Visst finns det några få fina men de flesta är översminkade småbrudar,
som tror att bröst betyder VIP och att gratisfotografering är detsamma som modelljobb .

Och som modellwannabe får jag tycka till om sånt här!

Såhär menar google att en glamourmodel ser ut:
Visst luktar det glamour ända hit? - N O T !

Kommentarer
Postat av: XON

Trevligt :D hoppas du fortsätter :)

Postat av: Soya

Blää...

Nej jag vill hellre va hemmafru ;)

2008-08-26 @ 12:10:04
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hi hi hi det är ju samhäller som efterfrågar dessa "modeller"

Jag kallar dom själv för lycko sökande lyxprost...

Dom tror att dom behövs i denna värld..

Men vi klarar oss utan ..

eller ???

2008-08-26 @ 12:40:47
Postat av: Sandra

En bild på mer än 98% av tjejerna här i stan:P

2008-08-26 @ 18:57:08
URL: http://hylen.blogg.se/
Postat av: Bloggläsare

Groooooooose :-S

2008-08-26 @ 19:50:24
Postat av: t0ka/Anette

2008-08-26 @ 22:29:59
URL: http://t0ka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback