Värme, kaffe & -cm

Sitter med en kopp kaffe.
Mumma!

Ja, de är varmt numera.
Fan så skönt.
Isak myser oxå i solen och värmen.
O han är så fin i sin "gubbkeps".
11 mån blir han idag förresten.
Shit, snart 1år, tiden springer iväg.
Jag älskar dig min lilla skrutt.

Sovrummet ser ut som 3:e världskriget.
Flyttkartonger & fyllda sopsäckar.

I varje fall..
Kilona försvinner, sakta men säkert, underbart.
Dock är de jääävligt svårt att bara hålla sig till shakern & flytande föda.
JAG VILL TUGGA MIN MAT.
Så nu vet jag hur Sara hade det.
Men hon klarade det, och se hur fin hon är nu.
Hon är min motivation.
Det ÄR jobbigt, för man blir sugen på ALLT.
Så de gäller att ha pli på självdisiplinen.
Som jag förövrigt inte har.
Men än så länge går det bra.
Och det är centimetrarna som är dom viktiga.
Gäller att inte bli vågblind, för då blir de bara fel.

Men men, nu kör vi hårt ett tag.
Håll tummarna!

Solen kallar.
Adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback