9 April 2008

Lägenheten är vår :-)

Idag va sista mötet me familjerådgivningen.
Fick alla dvd-filmer & Isak fick nån träleksak.
Skönt att den skiten e över nu.

Fixade o hade mig för att göra iordning vagnen, den ska ju säljas.
Men den blev fan så fin, och den är kanonbra, så jag behåller nog den. HAH!

Sen va vi på förskolan, Isak älskar ju de där me o träffa alla barnen.
Pratade om dagisplats igen, fan de e krångligt de där.

Iallafall, Isak sover nu, jag har plockat lite.
Ska väcka honom så han kan käka middag!

Får se vad jag ska göra hela helgen.
Jonas sa att han satt mig på listan på lördag.
Men de finns inte överdrivet mkt ekonomi just nu.
Vi får se, de verkar kul. Och uppskattat att folk vill umgås.
Kanske ta en öl med Emma på fredag med.
Nån kompis till henne hade spelning på söder.

BVC imorn iaf. Får se hur mycke han väger & hur lång han är!

Jaja, hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej!
hade din bloggadress, kikar in här då o då:)
tack för erbjudandet. min pappa har lovat mig en ny telefon, så jag hoppas på den.
men jag hör av mig om det inte löser sig!kram

2008-04-09 @ 18:19:22
Postat av: Soya

Grattis som fan!

Postat av: Carro

GRATTiS GRATTiS på er! Jätte bra och kul! När är det inflyttning!? Kram

2008-04-11 @ 07:02:29
URL: http://nogg.se/glittra
Postat av: Sandra

Grattis till the big place!

2008-04-11 @ 15:38:54
URL: http://hylen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback