2 April 2008

Japp, kan ju börja med att informera svenska folket med att jag sen i söndags legat med 40 grades feber,

svimmat, frossat, svettats, inte kunnat svälja, inte kunnat dricka o äta - Pga kraftig halsfluss!

YAY! De har jag aldrig haft förr. Jävlar va dålig jag blev.

Pelle ringde läkarn akut o tvinga iväg mig när jag bara blev sämre.

O det tog väl läkarn max 10sec o konstatera att jag INTE, lyssna, INTE hade halsböld utan "bara" halsfluss.

Det kändes ju betryggande, i.o.m att jag aldrig haft nåt av de. Hehe.

Fick iaf massa medicin utskrivet, skulle pallra mej iväg till apoteket & hämta ut de.

Sagt o gjort begav vi oss med bussen 10min bort till Nacka Forum o hämtade de, köpte alvedon & skulle åka hem.

Precis innan vi skulle kliva av bussen skrek jag till på Pelle o ta vagnen, jag höll på o tuppa av igen.

Klev ut, småsprang hem, för jag ville bara till sängen.

Mådde tokilla, fick tunnelseende & det kändes som jag gick på skummgummi tills knäna vek.

Kom ju dock inte så långt utan de svartna för ögonen igen och jag fick parkera häcken på närmsta blomlåda.

Väl hemma kasta jag mig i säng, frös o svettades om vart annat.

Pelle frågade flera ggr om han verkligen inte skulle skita i jobb o ta Isak ist.

Men som en räddande ängel kom Isaks farmor ist och tog honom, gick iväg på långpromenad.

Kändes jättebra. För jag va verkligen inte kapabel till mycket.


Men nu är det 2 fulla dagar med medicin, och jag börjar bli bättre!
ÄNTLIGEN!

Kommentarer
Postat av: Sketis

Ajje då, stackare


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback