Tillbaka..

Ja, jisses! Full rulle..
Hänt massor, FÖR mycket sista veckorna, tänker inte dra allt i bloggen.

I varje fall, I'm back.

De är märkligt vad kroppen kan spela en ett spratt som står härliga till.
Har gått och väntat på min mens, som inte dyker upp.
Vart så inställd på att den ska komma, precis som förut, så kroppen visar alla tecken;
humörsvängningar, ryggont, svullen, ont i magen etc, men ingen mens.
Läkarn sa idag att kroppen har alltså skjutit upp den av sig själv "pga att jag varit för inställd".
Haha, ja, jag säger då de! :-)
Trodde nästan jag va gravid där igen.. *puh*

Och så har vi hunnit me en smålandsresa oxå!
6h på BUSS!!! med bebis! De gick kanon, tro de eller ej.
Men han va en ängel.
Samma på resan hem.. :-)
Så skönt o träffa mamma, pappa & syskon igen.
Vi tog oxå en runda till Ullared, Gekå's..
Pelle hade ju aldrig vart där, så de va ett ypperligt tillfälle..
Handlade MASSOR me kläder till oss alla 3, o ett par dyra & skitsnygga skor till mig. 
(köper typ ALDRIG skor annars)

Vi håller oxå på att planera flytt nu.
Vart har vi dock inte bestämt, vi har endel att välja på;
Har fått en nybyggd lägenhet som är klar för inflytt 1/3-08
Huset på öland.
Jönköping, eller växjö.
Hur som helst är INGET bestämt ännu.

Har lite o fixa med, så hörs en annan dag.
Och PUSS & KRAM till Sara, har saknat dig!


 

image102

Han växer så de knakar nu, nästan 4½mån!
68cm & 6880g.
Älskar dej mer än du anar!


Kommentarer
Postat av: Soya

Och jag har saknat dig mitt hjärta.

Postat av: mormor

Vad söt du är lille grabb..
Puss på dej !!

2007-10-15 @ 12:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback