Söndag.

Idag är en bra dag.
Isak har sovit 22.30-08, hela natten, utan nattmål OCH i sin egna säng!
Underbart, jag har sovit bästa natten på länge.
Pelle gick upp & gjorde välling, jag matade Isak.
Gick upp, satte på kaffe och lät Isak & Pelle ligga kvar i sängen.
Pelle somnade om, Isak låg och pratade för sig själv.
Drack en kopp kaffe och helt plötsligt vart de tyst.
Isak hade somnat om, så jag hade tid för mej själv 1 timma och bara njöt.
Så runt 9 väckte jag mina solstrålar, åt frukost, bytte på Isak och lekte lite med honom.
Drack en kopp kaffe till & gjorde oss i ordning.
Gick ut med vagnen mellan 11.15-12.30
Passade på att handla i Tippen & gick även in o anmälde mig på gymmet.
NU SKA ALLA GRAVIDKILON BORT BORT BORT!

När vi kom hem så hade Isak somnat i vagnen så jag passade på att göra barnmat till honom.
Fruktdesert me päron, banan, morot & lite annat smått & gott.
Ska göra lite annan mat sen, me kyckling o grejjer, måste bara vänta på att kycklingen ska tina.
Han vaknade vid 13.30, fick lite mat & nygjorda fruktröran & vi käkade lunch samtidigt.
Pelle bytte blöja, satte Isak i hoppgungan, som han älskar.
Och nu ligger han så nöjd i babygymmet o sprattlar o pratar för fullt.

Så idag är en toppendag!


"Minnen"

Kommentarer
Postat av: wallmo

låter som en skön dag =) när ska du börja träna? har dom såndär babypassning där?

Postat av: Soya

Skön dag gumms! Vill veta mera om småland???
Puss

2007-10-22 @ 12:37:18
URL: http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback