Utmanad

Utmanad
Jag har blivit utmanad av Sara & Emma, att skriva sju sanningar om mig själv.

Här är reglerna:
Länka till den som har utmanat dig (Vete fan hur man gör)
Berätta sju sanningar om dig själv
Utmana sju personer i ditt inlägg
Lämna ett meddelande till dom du har utmanat

1.) Jag älskar att laga mat, och jag är jävligt duktig på det.
Men sen jag blev gravid & gick upp så mkt i vikt har jag ALLTID dåligt samvete när jag äter.

2.) Jag kan vara jävligt långsint & vilja reda ut saker, när de gäller andra.
Dock när de gäller mej själv är jag väldigt enkelriktad och inåtvänd.

3.) Har insett att vara mamma är de bästa som finns, MEN, oxå det värsta.
Att lyckas hitta en balans mellan att vara mamma, partner & Anette är fan inte lätt.
Alltid det sista som halkar bort.

4.) Jag är så värdelös när de gäller ekonomi.
Har verkligen inget bra förhållningssätt när det gäller att spara.
Börjar dock få ordning på allt och ha bättre kontroll på inkomster & utgifter - att inte göra av med mer än man har!

5.) Vill så gärna ha framförhållning, när de gäller ALLT.
Samtidigt som jag inte har nån jävla aning, om tex, vad/när/hur jag vill göra.

6.) Säger/gör gärna vad jag tycker och tänker, väldigt spontan, inte alltid gemontänkt, då det oxå händer att de får negativa konsekvenser!

7.) Är väldigt bekväm, periodvis, och gör då allt för att gynna mej själv.


Vilka jag ska utmana får jag fundera på,
då de flesta redan blivit utmanade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback