22månader.

Ja, på de här 22 månaderna har de hänt en jävla massa.
Helt sjukt egentligen.

Jag skulle bara till sverige & fira jul/nyår, och åkte aldrig tillbaka till Tyskland.
Utan bosatte mej i Bagarmossen, Sthlm, med Pelle.
3mån senare, mars -06 flyttade vi till Älta.
Festade, mådde bra, hade skitkul och levde loppan.
Slutet på sommaren blev jag gravid - Vi skulle bli 3!
Skaffade en liten kattunge, Svante.
Vi ska bli 4.
Började leta större lägenhet.
Jobbade.
Fick en 2:a.
1 Dec. flyttade vi in.
Jobbade.
Slutade jobba mars -07.
29:e maj -07 fick vi en son, vi blev 4.
En familj.
Svante blev svartsjuk & fick flytta, nu va vi 3.
Och nu, Isak är 5mån & det är dags att tänka på framtiden.
De är svårt....

Vet inte riktigt vart jag står i dagsläget.
Är så mkt, men ändå ingenting.
Just nu är de bara jag själv som kan välja och styra.
Men jag vet inte vart, eller hur jag ska börja.
Det står liksom still....

Grattis älskling, 22mån idag, och fler ska de bli.
Älskar dig mer & mer för varje dag!
Tack för att du finns!

Kommentarer
Postat av: pelle

JAG ÄLSKAR DEJ!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback