Tråkig?

Har jag blivit så tråkig nu under min grav. att alla bara tar avstånd?

ALLA jag hade runt omkring mig förut har praktiskt taget bara gått upp i rök.
Visst, jag HAR slutat festa (självklart)
jag ORKAR inte springa runt på stan som förr,
jag VILL inte sitta bredvid på krogen o titta på när dom andra festar,
och jag känner mej inte längre lika "snygg & fräsh" som förr o vill inte alltid gå ut pga det.
Men jag är ju trots allt gravid?!?!

Sitter här hemma o känner mej så jävla ensam ibland så de är inte sant.
De man trodde va vänner, visar sig att INTE vara det.
Endel dyker upp för o fråga: "har de kommit nån bebis än"
"nej" svarar jag, och man hör inget på ytterligare ett par veckor.

Jag vill ju ha "NÅN SÅN" som man kan sitta o känna sig lika ful, tjock o ofräsh me,
som inte heller orkar konka runt på magen, som svullar o får cravings på diverse saker.
Som oxå pratar bröstpump och bristningar.
Nån som man kan vara sig själv med, utan krav, utan att vara rädd för att den försvinner.
Någon som uppskattar mig för MIG!

Allt jag vill ha är,
En riktig vän...
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

äsch dom vänner som dragit sej undan är inget o ha, när dom blir gravida kommer dom förstå...

vacker mage har du :) Krama

Postat av: Mamma

Vännen !
Många kompisar drar sej undan för att dom känner sig ivägen och tror att man vill vara för sig själv när man håller på att bilda familj.
Det är inget fel på dej och inte kompisarna heller.
Det är bara att dom uppfattar situationen fel.
Dom tror man går i ide bara för att man bildar familj.
Tala om för dina kompisar att du saknar dom
så dom får sej en tankeställare..
I mej har du alltid en kompis även när det blåser!!
Kram mamma

2007-05-15 @ 19:39:41
Postat av: Mamma

Vännen !
Många kompisar drar sej undan för att dom känner sig ivägen och tror att man vill vara för sig själv när man håller på att bilda familj.
Det är inget fel på dej och inte kompisarna heller.
Det är bara att dom uppfattar situationen fel.
Dom tror man går i ide bara för att man bildar familj.
Tala om för dina kompisar att du saknar dom
så dom får sej en tankeställare..
I mej har du alltid en kompis även när det blåser!!
Kram mamma

2007-05-15 @ 19:41:12
Postat av: Elli

Älskade vännen min, din mamma har så rätt! Man får känslan av att vara i vägen...
Älskar dig ska du veta! Pussar

2007-05-23 @ 14:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback