Lista, lista..

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln imorse?
"Shit va svullen jag är runt ögonen idag oxå.."

Hur mycket kontanter har du på dig?
100:-

Vilket ord rimmar på test?
FEST!

Favoritplanet?
Hmm?

Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Mamma

Vilken är din favorit ringsignal på din mobil?
Har ingen "favorit" tror jag, ändrar hela tiden...

Vad har du på dig på överkroppen just nu?
BH och ett svart linne.

Vad har du för märke på skorna du har på dig?
Är barfota nu. Men de är Le Coq Sportif.

Ett ljust eller mörkt rum?
Ljust om de inte är i sovrummet & man ska sova.

Vad gjorde du vid midnatt?
Sov.

Vad står det i ditt senaste mottagna sms?
"kaka till mej"

Vilket uttryck använder du mest?
vafan..

Vilken ålder har varit bäst hittils?
Oj. Den jag har nu kanske? haha..

Din värsta fiende?
-

Vad var de senaste du sa till någon?
"jag ringer dej sen, puss älskar dej"

En miljon dollar eller förmågan att flyga?
En miljon dollar! De är mkt i svenska pengar..

Gillar du någon särskild extra mycket just nu?
Ja, min Pelle.

Senaste låten du lyssnade på?
Svenska Akademien - Alla broar är brända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback