Det är inte lätt när de är svårt..

Ja, som ni antagligen förstått så står inte allt riktigt rätt till just nu.
Men trots det hade jag jäkligt skoj i fredags med Pelle, Malin, Jompa & Måns.



Jompa                                                                       Jag
image96
Pelle                                                                 Malin

Det är så jobbigt när man inte orkar ta itu med sig själv.
Göra det man vet att man måste för att må bra.
Sätta ner foten, ryta ifrån, förändra och anpassa, passa bitarna i puzzlet.
De är dags snart.

Förresten, Nationalteatern 29/8, Jag är där!

Kommentarer
Postat av: anna

yey! ska ringa och höra om det går förboka biljetter.

Postat av: Johanna

Det där ser ut som min kompis, Malin Jonsson

2007-09-10 @ 15:19:57
URL: http://allstared.blogg.se
Postat av: nixon

ja ni är inte dklok ni :)

2007-09-29 @ 19:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback