Resande Fot

Yes, ska bege mig på resande fot igen.
Närmare bestämt, jönköping.
Åter i storstaden 16.05 på måndag.

Sara & Martin åkte in på förlossningen igår,
så jag hoppas dom har blivit 3 nu!! =)
Är såååå nyfiken & glad för deras skull.

Och min chef ringde igår när jag satt på bussen
och va på väg att hämta Isak på dagis.
Är ju mening att jag börjar 22:a sept,
men dom hade tydl. nån annan "plan" som
dom satt o fnissa om & vägrade berätta vad
det va, som skulle passa mig perfekt.
Dom behövde nån med viljestyrka och
som kan få taket att lyfta, så då kom dom
att tänka på mej direkt, för dom vet att jag
inte diggar de dom gjort, satte ner foten
och faktiskt sa ifrån, REJÄLT.
Rätt skönt att bli headhuntad sådär.
Well, vi får se va de är för nått dom hittat på.
Tisdag 14.00 ska jag träffa dom 2 högsta
hönsen inne i stan på ett möte.
Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Jompa

Jag önskar dej all lycka i världen! <3 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback