Fredag

God morgon.
Ja, jag har vart hemma igår & kommer va hemma idag oxå med Isak.
Igår natt fick han värsta hostan o lät som han skulle dö, så jag bokade in en akuttid till läkarn igår.
Så vi knallade dit och fick samma hostmedicin utskrivet.
Men jag prövade bricanylen igårkväll oxå som han inte fått sen nov. förra året.
Läkarn förvarnade om att han kunde få damp o bli uppe i varv av den.
De va MILT sagt, för Isak fick totaldamp, hoppade, skakade, dansade, sjöng o höll på konstant, non stop, i ca 1½.
Han brukar va jättetrött vid 18 redan, o lägga sig vid 18.30-19.00, men igår va de full rulle till 19.55.
Sen la han huvet på mitt bröst o sa: Hoova mamma. Nanna nu. (Sova mamma, nanna nu)
Så de va bara in me honom i sängen o så tvärslockna han direkt.

Idag är han sådär grönt-dagis-snorig men ändå pigg.
Jag mår heller inge bra.
Tväront i magen, och efter inatt har jag fått nå knas med ryggen.
Det hugger som faan på höger sida, ganska långt ner, strålar ut på utsidan av låret.
Snorig, hostar, IGEN... Jag är trött på de här nu!
Får se vart de här slutar.

Idag är det middag på nån restaurant på Söder med Pelles syster, Erik, Isaks Farmor o Farfar, Anton, Arvid osv.
Pelles syster, Anna, tar examen och fyller 30 så det ska firas.
Får se hur de går med Isak bara, vi ska mötas upp vid 20.00 så de kan bli lite knas.
Men de går nog bra!

TACK
Lina för all hjälp! :)

Kommentarer
Postat av: Johannes

Hoppas du mår bättre snart :)

kram

Postat av: Soya

Nu hänger jag inte med.. Kjol? Menar du klänningen? Isf finns det länk till ett tidigare inlägg som har bild på den.

2008-09-26 @ 20:24:17
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Jag börjar nästan gråta när jag läser om Isak , som jag saknar honom! :( Hoppas ni kommer ner snart! Älskar er <3

2008-10-09 @ 22:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback