Ah visst ja, går inte publicera utan rubrik. Stupid me.

När jag trodde att det gick utför, visade det sig bara vara en lång uppförsbacke.

Det går ju liksom bra nu.

Nytt jobb, innan jag ens hunnit börja på mitt nya.
Krismöte me chefen i tisdags.
Han & en kille till.
Båda ville ha mig på sina företag.
Hade gjort ett IQ-test när jag ansökte om första jobbet.
Det visade sig vara betydligt mkt bättre än "okej" som han sa.
Därav detta mötet, då andra killen tagit del av resultaten.
Min chef är inte längre min chef, andra killen är numera min chef.
Så fr.o.m 22/9 kl.09 jobbar jag inne i stan istället, Sankt Eriksplan.
Fler semesterdagar, högre och fast månadslön.
Ja, jag är nöjd.

Och jag skänker Johannes MASSA tankar just nu.
Mycket som snurrar i mitt huvud när de gäller honom.
Han har fått samma besked som min mamma.
Precis som jag trodde oxå.
Och jag vet ju hur mamma har haft de =(
KÄMPA!

Kommentarer
Postat av: Jompa

Grattis till det nya jobbet :). Det ska bli skönt att börja jobba va? Hoppas du kommer trivas.

2008-09-20 @ 14:35:32
Postat av: Johannes

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback