Torsdag 16:e

Vaknade för en stund sen av att Isak skrattade o pillade på mig, IGEN.
Han vaknade vid 04.55 och skulle då lägga honom bredvid mig.
Men icke, de va bajsblöja deluxe så de va bara att bita i de sura äpplet o gå upp o byta.
Varken jag eller Isak va några stora fan av lampan på toa.
Så vi la oss direkt igen och somnade om till runt 9 nångång.
Jag har alltså sovit närmare 12h inatt.
Min kropp behöver verkligen all sömn den kan få.
Sov ju nästan 3½h igår mitt på dan oxå, de står ju inte rätt till i kroppen just nu.

Pelle är påväg med Isak till dagis nu i sin racervagn me ratt.
Han kör ju "lappiiiiilleeeeeeeeeeeeeen" så fort han sitter i vagnen.
Så sött så sött.

Har inte spytt nånting sen jag käkade tabletterna.
Men de skumma är att de känns som illamåendet ligger "under" liksom.
Att tabletten lagt sig som ett lock ovanpå bara.
Eller hur man nu ska förklara.
För er som vet hur de är med tex halsbränna och man tar samarin,
så kan de kännas som halsbrännan "kommer igenom" ändå.
Jaja, skitsamma. Jag går mot bättringshållet iaf. och de är huvudsaken.

Pratade med en på jobbet igår lite snabbt oxå.
Dom va tydligen bara 6st där igår.
Och han hade oxå fått gå hem för han spyr.
Jag som är superkänslig för allt va magsjuka o skit heter har börjat koppla ihop 1+1.
Hur som helst, ska försöka va tillbaka på jobbet imorn, senast!



Såg att ni kommit igång med att kommentera igen!
Kul kul :)
Keep up the good work ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Helt rätt val haha! Tror nog jag väljer 1:an. :) Tack för att du röstade!



Gud vad stor Isak har blivit föresten, kika igenom bilder. Hur gammal är han nu? Han är en otrolig charmpelle framför kameran också. Grim kollar alltid ner när jag ska fota honom eller ser sur ut när han annars springer runt och skrattar mest hela tiden. Folk som läser min blogg lär ju tro att jag har en liten surgubbe till son men så är det icke, haha.



Ha det gott!

Postat av: Carro

Gumman skönt att du eh bättre! Snart kommer du må ännu bättre! KRAM

2008-10-17 @ 08:04:42
URL: http://saganomcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback