Söndag/Måndag

Söndagkväll, vilket innebär att imorgon måndag kl.11 ligger jag på operationsbordet.
Och nej, jag längtar inte.
Är inte så trött som jag borde vara, tror det är för jag är nervös.
I vanliga fall har jag slocknat 20.30 i över en veckas tid nu.

Hur som helst, söndagsmiddag idag igen.
Denna gång med 4pers till vid bordet ute hos Isaks farmor & farfar på Lidingö.
Kalasgod mat, massa prat och sen vart jag toktrött.

Kina, Isak's farmor hämtar dessutom honom vid 15 på dagis imorn.
De är skönt så jag slipper tänka på de efter op.

Nu ska jag försöka tvinga mig i sängen.

Och FÖRLÅT, jag vet att jag varit "grinig", osocial och skapligt okontaktbar sista veckan.
Men snälla, ha överseende, för jag mår inge vidare.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

operation?? vad ska dom göra?

2008-10-20 @ 00:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback