Onsdag update

Isak lämnad på dagis.
Sån jävla pärs att bara ta sig dit tur&retur.
Men jag gjorde de. Hade iofs inget val.

Införskaffade mig oxå, hör och häpna, mirakelmedicin.
Illamåendet/kräkningarna har vart min värsta fiende nu sista dagarna.
Jag har ärligt talat bara velat försvinna.
Är helt matt i kroppen, sover hela tiden och orkar absolut ingenting.
Inte vart utanför dörren mer än till dagis o hem igen.
Ja förutom 20min i lekparken igår iofs.

Hur som helst, medicinen innehåller meklozin som dämpar innerörats funktioner.
De som har me balansen att göra,
och tar på så sätt bort illamåendet & förhoppningsvis så motverkar de oxå att jag ska kräkas nått mer.
Hur som helst så är dom fina biverkningarna: DÅSIGHET & TRÖTTHET!
Yay. Ännu mer. Jag kommer vara en zombie när jag väl blir frisk.
Funkar gör dom iaf. för just nu mår jag inte illa.
Måste bara hitta ett sätt att få bort huvudvärken.
För nu har jag så fruktansvärt ont i nacke och axlar för jag går och spänner mig.
Allt är en enda ond cirkel just nu.

Kommentarer
Postat av: [19år & blivande 2barnsmamma]

Tack så jätte mkt, visst är dom :) Hehe, ja men han har typ fått hela sitt utseende + ögonen från son far, så det är väl han man ska tacka ;P



Din son är med sjukt söt!

Jobbigt att behöva må illa så mkt :/ Varför gör du det om man får fråga?

Postat av: Bätthan

Hallå på dig tjejen.. Hmm, har du fått inflammation på balansnerven eller nåt?

Hoppas att du snart mår bättre iaf.. inget kul att må dåligt..

Kollade bilderna på Isak när han badade.. mm liiite skum var det ja.. fniss

Krya på dig nu och ha det bra.. hälsa dina två grabbar också..

Kramar från mig // Bätthan

2008-10-15 @ 22:18:52
URL: http://bstarck1954.spaces.live.com/
Postat av: Erika

Åh tack för att du röstade! Många som verkar gilla 1:an mest. Kul att du läser bloggen också och kommenterar, jag ska bli bättre på det i din. Känner att jag inte har tillräckligt med tid ens att läsa bloggar haha.



Hur står det till i erat liv annars då?



Hoppas ni har det bra!



Kram

2008-10-16 @ 01:16:59
URL: http://theerika.blogg.se/
Postat av: Carro

Kram gumman hoppas du snart eh bättre!

2008-10-16 @ 07:51:20
URL: http://saganomcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback