Onsdag 081119


Onsdag var de ja.
Vi fick oss lite sovmorgon alla tre, för ovanlighetens skull.
Eller ja, "sovmorgon", en halvtimma efter klockan ringt.
Isak har ju valt att vakna allt ifrån 02-05.30 nu dom sista dagarna.
Brukar bli så när han inte är på topp & håller på att bli sjuk.
Jag själv mår inte heller 100%, så jag fick börja med medicinen idag.
"Minsta lilla tecken MÅSTE du ta medicinen, så du slipper andningsbesvären sen"
Så de är bara till att lyda, ta medicinen, o bita i de sura "trött"-äpplet.
För jag blir sjukt jävla trött av den.

Jaja, hur som haver..
Har föreläsning ikväll, 18-20.30
Men dom har gjort ändringar i mitt schema så jag är inte säker på om jag kommer hinna me föreläsningen.
Har studieplanering och genomgång av uppgifterna jag (skulle ha) gjort.
Lite svårt dock, eftersom böckerna vart skitsvåra o få tag i.
Och plånboken absolut inte tillåtit att jag köpt sprillans nya.
Men arbetet ska tydligen ändå utgå ifrån EGNA erfarenheter & kunskaper i första hand.
Och sen vävas ihop med fakta, information och grejjer.
Men de ska nog bli bra i slutändan, fick tar i en kille i Kalmar som hade böckerna kvar.
Så dom dimper ner i brevlådan på fredag!
Och då kan jag ÄNTLIGEN sätta igång ordentligt..
Gjorde ett prov här om dan oxå, 40 frågor och endast 2 fel, de ni.
Jag kan nog mer än jag tror.

Ne måste plugga!
Först kaffe+cigg i kylan.
Hej.

Kommentarer
Postat av: Baso

Oh vad skönt att slippa gå ut i kylan ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback