Måndag 081117

Jahaja, måndag idag igen då, redan.
Vart tog helgen vägen liksom?!
Visst, de är med flit som helgen va oerhört händelselös.
Men ändå?
Känns som det är fredagkväll, man går o lägger sig.
Vaknar och helt plötsligt så är de måndag morgon?

Vi åkte ut till Lidingö igår igen för att fixa lite saker.
Och för att Isak ska få träffa farmor & farfar.

Hur som haver så togs min "kastanje-oskuld" igår.
Ja, första gången jag åt ugnsrostade kastanjer.
Och jag måste erkänna, jag va skeptiskt till max.
Men ibland har även den bäste fel.
Det va nämligen kalasgott.

Yeees, dags o hämta kotten på dagis.
Missade bussen vid 16, så jag åker nu 16.33
Bjuder på en idolbild sålänge.
(Och JA, ni får skriva ut den o sätta på väggen)
De ser dessutom ut som jag är jättetjock på bilden, men de e jag inte.
Bara lite!

Kommentarer
Postat av: Sa dr

2008-11-17 @ 21:16:13
Postat av: Anonym

Ja den var liten men fan inte hon:P 4030g och 53cm lång..så vet inte vart hon var någonstans:P Haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback