LISTA

Yes, hittade en liten lista hos kära Sara, (SOYA) som jag tänkte låna lite!
Även fast man tydl. ska ge f-n i hennes grejjer! ;-)


4 arbeten jag haft i mitt liv:
  1. Montör på IRE metall.
  2. Säljare åt Dagens Industri.
  3. Bartender på Limit i Borlänge.
  4. Dagisfröken på Gläntan, Nacka.

4 filmer jag kan se om och om igen:

  1. Jag är så otroligt kass på att kolla på film.
  2. Fishy 
  3.  -
  4. -
4 ställen jag bott på:
  1. Gnosjö 
  2. Borlänge 
  3. Tyskland 
  4. Stockholm

4 tv-serier jag gärna ser:

  1. Desperate Housevives 
  2. Sjukhuset
  3. Simon & Thomas 
  4. Weeds

4 ställen jag vill åka till:

  1. Chile 
  2. Gnosjö 
  3. Egypten
  4. Island

4 favoriträtter:

  1. Min köttgryta & ris.
  2. Lax, sås & potatis. 
  3. Bakoninlindad fläskfilé, potatisgratäng & rödvinssås. 
  4. Tacos/Tortillas

4 ställen där jag trivs:

  1. Hemma
  2. Hos mamma & pappa 
  3. I Stockholm
  4. På Öland, Grönhögen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Har inte haft tid/ork/lust att svara på komentarer förren nu.. TACK!!



Värmer enormt med alla "grattis till Neo" vi fått!





Allt bra med dig? Kram

Postat av: Madde

Det är inget att tacka för, du tyckte att du såg trött osv ut på den bilden och jag ville bara uppmuntra dig genom att tala om för dig hur jag ser dig :)

2008-11-05 @ 09:57:09
URL: http://vivalawhitegirl.devote.se
Postat av: Soya

Din lilla tjuv! ;)

2008-11-06 @ 05:57:06
URL: http://soya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback