JÄVLA SÖNDAG!

JA GOD MORGON DÅ!

Eller nåt... Nu e de JAG som åkt på de där underbart härliga magviruset!

TACK SOM FAN! Kan iofs inte klaga, visste ju om att de smittar.

Jag trodde väl att jag va lite halvt odödlig & inte skulle bli sjuk.

Men ändå!? Jobbigt att sen 06.15 tills nu, alltså 1½h, fått springa på toa ÅTTA jävla gånger.
(inte nog me de så valde Isak att vakna 05.05 men jag vägrade gå upp)

Stackars Isak, nu vet jag hur han har de iaf. Fyfan!

Bjuder på en uppdaterad bild oxå.
För er
"långt-där-borta-som-aldrig-kommer-upp-&-hälsar-på"
som kanske oxå vill se hur jag ser ut lite då och då så ni kan hålla er uppdaterade!
(Kände ni piken?)

JA, jag ser faktiskt ut såhär ibland, trött o jävlig.

Kommentarer
Postat av: Baso

Vart ser du trött o jävlig ut någonstans? Du har fan förmågan att t.om se bra ut när du är magsjuk! :P

Postat av: Carro

Gud vilken fin bild på dig gums! :)

2008-11-03 @ 07:24:38
URL: http://saganomcaroline.blogg.se/
Postat av: Madde

Tycker du ser fruktansvärt vacker ut på denna bilden :)

2008-11-03 @ 13:01:13
URL: http://vivalawhitegirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback