28 Mars 2008

Det är inge kul längre.
Trivs inte, känner mej instängd & ensam.
(men ut o gör nått då?)

Har så mkt vilja men ingen lust känns de som.
Och att alltid ha me sig Isak är faktiskt påfrestande.
(misstolka inte, han är de bästa jag vet)

Jag behöver tid för mig själv, INTE bara festa.
Utan tid för att träffa vänner, nya som gamla.

Tid att hitta tillbaka till mig själv, för att vara den toppen mamma/sambo jag är/kan/borde vara.
Att inte ta för givet, och att bli tagen för given.
Känna pirr i magen igen.
Slippa känna mej pressad för jag inte lägger upp massa bilder & skriver gulligt.

Att bara få vara.
Bli uppskattad.
Tagen med storm.
Överraskad.

Såna där småsaker som folk inte verkar tänka på & bry sig om.
Bara för att allt är "som vanligt"

JAG VILL INTE ATT ALLT SKA VARA "SOM VANLIGT"

Kommentarer
Postat av: lisa

Ställ en fråga till mig är du söt! :)
lisaholmqvist.blogg.se/1206617158_frgestund.html

KRAM!

Postat av: lisa

hehe troja hitta dig på senaste inläggen ;)

2008-03-28 @ 15:42:27
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback