14 Mars 2008

Det här med barnuppfostran e fan inte lätt.
Speciellt inte när ena parten tycker/gör tvärtemot.
Vi som alltid varit överens om hur Isak ska uppfostras.
SJÄLVKLART är de så att man har bilden klar för sig HUR man ska uppfostra,
men att de kanske inte går att genomföra på de sätt man "förberett".
Men resultatet SKA ändå bli det samma, hur man än väljer att göra de på.

Barn FÅR skrika, dom mår inte dåligt av de,
(och ja, jag är inte dum i huvet så jag har vanligt vett i skallen för att avgöra vad som är OK
och när de gäller sova på nätterna,
så ska man inte komma springandes så fort dom skriker.
För då lär dom sig att; Skriker jag lite på natten, kommer pappa o tar upp mej.

Det är iaf MIN åsikt & uppfattning.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller me dig! Lite skrik har ingen dött av..sedan hör man när skriket blir till ett allvarligt skrik då man måste ta upp dem! Haha 6 timmar på buss me bebis är ett big NONO. Hah!

Postat av: Carro

Du gör helt rätt annars kommer ni att få ett helvete sen och kommer aldrig få honom sova på nätterna. Det har tagit oss 1 ½ år lite mer innan Filippa äntligen sover relativt bra för vi höll på sådära.

2008-03-16 @ 06:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback