spyor

när han ÄNTLIGEN ätit bra både middag, mellanmål & kvällsmat,
så spyr stackarn upp all mat när han låg i sängen & hostade.
han fick panik, JAG fick panik.
spyor överallt & massa tårar.
min stackars liten, blir ju så rädd när jag ser paniken i hans ögon.
fick iaf av honom pyjamasen, bort me sängkläderna, i me nya & rena, ny blöja, ren pyjamas.
fick i honom hostmedicinen,1 burk gröt och lite mjölk.
så nu har han äntligen somnat om igen.
hans snuttefilt fick ett par fläckar oxå, men de GÅR inte tvätta den nu, då blir han galen.
får tvätta allt sånt imorn. har inte gjort annat än o tvätta nerspydda kläder & sängkläder denna helgen.
faan...

Kommentarer
Postat av: Sketis

Hehe... Kul. :P

Läser fortfarande, bara så du vet :)

Postat av: Emma

köpte den i någon konstig affär i kista centrum.. ingen aning om va butiken hette :S

2008-06-16 @ 07:07:39
URL: http://wallmo.blogg.se/
Postat av: Carro

Mina barn äter med dålig som tusan :( Man blir så glad dom dgarana som är BRA dagar när dom faktiskt äter!

2008-06-16 @ 07:17:04
URL: http://www.nogg.se/glittra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback