Det går bra nu!

Ja, det är ju massor som går min väg just nu.
Men minst lika mkt som motarbetar.

Sålde lite fonder igår, pengarna kom ju inte in, så vi åkte o bråkade me banken idag igen, som dessutom stängde pga att dom hade datahaveri och inte kom in i sina datorer. YAY! nooot.
(Pengarna kom in tillslut)

Va på F-kassa för pappadagarna skulle rättas till, vilket inte behövdes för allt va tydl. i ordning.

Jag bokade in ett panikmöte med min handläggare på AMS.
Så jag va där idag 13.30.
Hon är så jävla bra, helt toppen.
Ringde på ett jobb där som hon hade fått internt, tyvärr så satt arbetsgivaren precis då o skrev papper med en annan tjej.
Typiskt, de hade passat mig som handen i handsken annars.
Iaf så fixade hon en jobbintervju åt mig på torsdag kl.09, tar mer om de då.
Hon sa iaf åt mig att sluta stressa, för jag motarbetar bara mig själv.
Jag har verkligen panik nu, DET GÅR INTE IHOP.
Varken me dagistider eller Pelles arbetstider.
FAN!
Men som hon sa; "Du fixar de här, de vet vi båda två.."
Klart jag gör! Jag kan ALLT, bara jag vill.
Men de är inte lätt när jag inte vet hur jag ska gå till väga.
Även jag är inte mer än människa...

Sen har vi "problemet", de eskalerar bara.
Pratade me Martina om de nu ikväll oxå.
Hon är bra, hon är som mig, hård med ärlig.
Jag behöver henne i mitt liv.

Måste ta och varva ner nu.
Klockan är halv tolv och jag vill sova snart.

Färgade förresten håret förut.
Ska fixa mer när pengarna trillar in.

15 dar kvar, sen får jag se min underbara familj igen.
FAN så jag längtar efter er!!

God natt.


Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Hej!

Hamnade precis in här hos dig för första gången. Jag har för vana att alltid lämna en liten kommentar, och det gör jag nu med. (Fast jag vet inte riktigt vad jag ska skriva efter ditt inlägg....) Ett par peppande ord kanske? Jag håller alla tummar jag kan för att "allt" ska lösa sig, och som du själv skrev. Du klarar det!

:-)

Postat av: mamma

saknar dej också..

vad är det för "hemligt problem" du har då ??

Kan jag göra något ??

Du kan väl berätta..



Kram mamma

2008-06-25 @ 12:32:38
Postat av: Sandra

Det fixar sig alltid!! De gör det bara;)

2008-06-25 @ 14:43:56
URL: http://hylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback