Haka, dålig tajming & Långholmen

Hej & välkommen kära finne som valt att bosätta dig på min haka.
VÄLDIGT dålig tajming och ställe du bestämt dig för att entra.
Jag får otroooligt sällan finnar, men dock ALLTID på fel ställe vid fel tidpunkt.
Denna gång en stoppljusröd, smärtsam brontosaurus-stor mitt på hakan.
Jävlahelvetespissfanskit.
Min värld går nästan under när det händer, vet att de inte är en världslig grej, MEN ÄNDÅ.
Det räcker med att jag har fejset fullt me fräknar & de ser ut som man solat genom en sil.
Misstolka mig inte, fräknar är tokfint, charmigt o jättegulligt - PÅ ANDRA!

Skitsamma, tur de finns bra smink.

På lördag som sagt, full rulle, barnvakt, massa folk & aktiviteter.
Det ska bli skönt - Igen.
JAG BEHÖVER DET!

Mår som en bergochdalbana & de är skitjobbigt.

Sen imorgon oxå, då är de DAGEN D!
Kl.13 är det dags att se verkligheten i vitögat & ta tag i mitt liv.
De kommer bli riktigt jävla jobbigt, men de är de värt, o jag måste.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Sandra

vad händer i morgon..helt nervös ju ..haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback