Nytt år!

Det är en del som kommenterat nu, och ett par "anonyma", ingen blogg/mail.
alt.bara de ena, ingen aning om vilka ni är. Vill ju gärna veta vilka som läser! :-)
Får se hur de blir nu, om de blir lösen eller inte!
Är inte på hemmaplan just nu och har en del att stå i.
Återkommer om de.

Nyårsafton blev som de blev och inte som de borde.
Isak vaknade 07, sov 40min vid 14.30-15.10 på tåget, sen va han vaken till 01.30.
Helt galet, raketer, alkoholfri skumpa och 12slaget hann han oxå med.
Knäppa unge.
Inte nog med de så har han dessutom lärt sig klättra ur spjälsängen.
ALLT på en gång.
Och sova middag är ett minne blott!
Suck pust o stön. Kommer de fortsätta såhär?
Allt på en gång? Alla faser samtidigt?
Baah! Trots de är han bästa Isaken i världen!!! <3
Bilder kommer sen!
Adios så länge.


Det är 8 som kommenterat att dom vill ha lösen osv.
Lite komiskt då de är i snitt 100 unika pers/dag som läser.
Idag va de dock 103st. Ännu mer komiskt.

Kommentarer
Postat av: Ferhat

God morgon :D



Allt bra med dig annars? =)

Postat av: Sophie

Äsch, kanske fler som tänker som jag att eftersom du inte känner mig och jag inte är särskilt generös med kommentarer så, varför skulle man då "kvalificera" sig för ett lösen?

Skulle gärna fortsätta läsa dock, jag gillar ditt sätt att skriva, rakt, utan krusiduller och utan att försöka vara något/någon annan. Det är ovanligt i bloggvärlden tyvärr!

2009-01-02 @ 16:09:14
Postat av: Anonym

En läsare =)

2009-01-02 @ 16:46:47
URL: http://arwen.blogg.se/
Postat av: Soya

Du har nog många smygläsare :P

2009-01-03 @ 01:54:27
URL: http://soya.blogg.se/start
Postat av: Annica

Jag tycker om att läsa om ditt liv å visa barnen sin kusin å syssling. Han växer. Kram och gott nytt år på er.

2009-01-04 @ 14:25:12
Postat av: Anonym

Va har du för "kriterier" för att man ska få läsa din nya blogg?!

2009-01-05 @ 09:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback