Onsdag

Ny dag, nya tag.

Sitter ensam här i stora huset.
Är hos mina föräldrar & småbröder.
Mamma & pappa på jobbet, Eddie & Jimmy är i skolan.
Skönt faktiskt. Helt tyst, solen skiner.
De enda som hörs e fläkten på bärbara o när de blåser till där utanför fönstret.

Har hunnit tänka massor!
Igårkväll, idag.

Jag saknar massor, längtar, önskar, hoppas, vill.
Men jag har satt en spärr på mig själv som jag vill få bort.
"Jag vet ju att de blir samma sak ändå, tillslut.."
Det är den jag inte kommer över.

Och den kommer jag inte över pga att jag tappat mig själv endel.
Förut hade jag stått fast vid mitt motto;
Det finns inga problem, bara lösningar.
Och om det ändå dyker upp problem så gör nått åt det eller skit i det & gå vidare.

Hur som helst så ser jag ljuset i tunneln.
Om än väldigt långt bort just nu.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Blev de ingen tattoo darling?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback