Lista

Stal en lista hos Sandra.
Får väl se hurpass ärlig JAG är på frågorna, hehe!


Utvalda frågor från "Sanningens Ögonblick" 
Här finns ingen lögndetektor, men va ärlig ändå.

Kan dina vänner lita på att du behåller en hemlighet?

JA, om det inte är nått som anses "allvarligt"

Om du vann en stor summa pengar, skulle du dela med dej till dina vänner då?
Ja, några få utvalda.

Har du någon gång snokat i en kompis handväska?
Haha har jag säkert!

Händer det att du köper kläder som du egentligen inte har råd med?

Det har hänt.

Är du rädd för att du ska se ut som din mamma när du blir äldre?
Nej.

Har du lämnat en kompis på krogen och smygit hem med en kille?
Ja, när jag va yngre gjorde jag de en gång, värdelöst.

Tvättar du alltid händerna efter du varit på toaletten?

Händer väl att man glömmer..

Har du brist på toapapper någon gång torkat dig med en gästhandduk?

NEJ.

Har du någongång satt in en kontaktannons?
Nej.

Har du haft sex med en kompis pojkvän?
Nej, men en kompis ex.

Har du någonsin känt dig sexuellt attraherad av en tjejkompis?
Nej.

Har du haft sex med fler än två män på en dag?
Nej.

Skulle du kunna donera en njure för att rädda din mamma?
Ja, absolut.

Anser du att du är bra i sängen?
Ja.

Har du någongång haft snuskiga fantasier om en kompis pappa?
NEJ.

Har du nångång medvetet repat en bil?
Ja.

Har du någonsin skällt ut någon för att personen kört dina kläder i fel tvättprogram?
Ja.

Har du i vuxen ålder gråtit när du sett en tecknad film?
Nej.

Är du avundsjuk på någon av dina vänners kroppar?
Ja.

Har du snokat i någon av dina vänners föräldrars privata lådor?
Nej.

Har du roligare utan din flickvän/pojkvän när du går ut på krogen?
Det beror på.

Gillar du din bästa väns föräldrar?
Ja, det gör jag nog.

Har du någongång lurat din kompis på pengar?
Nej

Finns det något som dina vänner borde få veta, men som du inte vågar säga?
Ja.

Brukar du jämföra din killes kropp med andras på badstranden?
Nej, jämför mer min egen med andra tjejers.

Har du tjuvläst din killes mail eller sms?
Ja, mail, en gång.

Har du som vuxen någon gång låst in dig på toaletten och vägrat komma ut?
Hahaha nej? Kanske på fyllan nångång?

Har du någongång skällt ut en lapplisa?
Nej.

Om du hittade en stor summa pengar på gatan, hade du lämnat det till polisen då?
NEJ.

Skulle du polisanmäla din vän om hon gjorde ett allvarligt brott?

Beror på VAD de handlar om.

Nu har ja gjort den här så ja hoppas fler gör de också =)

Jag utmanar alla som VÅGAR att göra denna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback