Insikt

Ja, det är ofta man inte inser vad man faktiskt har,
innan det är försent & man redan har förlorat det.


Uppdate.
Har funderat massor o kommit på en sak till jag läste nånstans..
Finjusterade lite dock!

"Det enda problemet vi har haft egentligen är att vi är alldeles för lika.
Mina negativa sidor när det gäller förhållandegrejer,
(jag flyr om jag möter motstånd, jag blir iskall om jag känner mig åtsidosatt,
jag söker bekräftelse mest hela tiden, uppskattning, och jag är livrädd att bli sårad, 
vänder på klacken om minsta grej får mig osäker)
detta delas av honom,
 vilket gör att vi är två ytliga personer som egentligen är ganska töntiga,
som vill så mycket med inte vågar, inte tar tag i, ger igen,
och som missförstår med flit för att kunna fly, för att försäkra sig om att inte kunna blir sårad.
Den enda lösningen har varit att vi har umgåtts typ hela tiden."

Verkligheten funkar inte så, faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Terese

Kopierat Ullis dagbok på badboll?

2008-09-05 @ 23:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback