God natt

Jag sover på soffan inatt.
Fast stora sängen är tom.

Isak har jävlats sen jag la honom.
Vägrar sova, vill vara nära.

Jag blir rädd när jag inte ens
vill ha Isak i min närhet.
Och då får jag skuldkänslor.
En mamma SKA & FÅR inte känna så.
Iaf inte en mamma som mår bra.

Fick besök förut som tog med sig både
cigg & mat, sånt uppskattas.
Uppskattar sånt där man inte behöver tjata om,
sponton & ärlig uppskattning:
"Jag kommer, jag fixar, du behöver de"

SNÄLLA, kan nån radera den här dagen?
Eller radera mitt minne?
Vad som helst.

Jag har gått sönder.

Kommentarer
Postat av: micke_ace

Så kan vilken förälder känna!



Saknar min dotter som fan hmmm men e räd att vara henne nära... likaså min son .... fast de kanske va ett tag sedan detta .... ja vet att du älskar din son hur o va du än säger!



Sköt om dig ...

2008-09-10 @ 18:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback