God morgon världen.

Härlig måndag idag, vilket innebär jobb.
Firmafest med jobbet i fredags. Jag va hemma tidigt.

I lördags lät jag mitt långa svall falla igen, dock va det underbara
Jeejk som höll i saxen.
Hon är grym och jag är helnöjd med håret.
De va en jävla resa att hitta dit, men de löste sig.

Och igår morse fick jag ett infall för jag/vi är jävligt trött på skitvagnen vi har till isak.
Så jag satte mej på blocket o hittade en kalasbillig Svart/Brun Brio Sitty -07 som jag ringde på direkt.
De va eg. nån annan som skulle komma idag (måndag) o köpa den, men jag kastade på Isak kläder och så åkte vi alla tre, jag, pelle o isak till kungsholmen o hämtade den direkt.
Isak e jätte glad o helnöjd, den hade ju RATT!
så nu kör han "lappbiiileeeen" som han säger, lastbilen, och sitter som en prins.
Hur som helst, ni som ska köpa vagn, köp INTE Crescent's sittvagnar me svängbara framhjul!!

Snart dags o bege mig mot tåget som går 07.35, men först de eviga problemet; KLÄDER!

Bjuder på en bild på nya fippan och en på vagnen.

(Bilden snodde jag från hennes annons på blocket)






Fick sms av Mamma precis.
Han är borta nu, död, kommer aldrig mer tillbaka.
Så jävla orättvist.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vem är död?

Postat av: Anonym

Vacker!

2008-10-06 @ 19:58:18
Postat av: Jeejk

Bra att du blev nöjd.



<3

2008-10-06 @ 21:18:24
URL: http://jessicajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback