Lördag 081101

Morgonen har vi spenderat med blåbärspuré & ärtor, allt rinner rakt igenom lillkillen :-(
Han är iofs lika glad för de, men de är 3.e dan nu = mindre bra.
Så han fick special frulle, som f.ö va mkt uppskattad.
Välling, blåbärspuré & en skål ärtor, allt för o få stopp på magen!

Vill också i sammanhang med detta säga till mina föräldrar;

Jag älskar er mer än livet självt och är tacksam för att ni gett mig det liv jag har.
Mitt liv är ni, och jag har svårt att tänka mig en framtid utan er. 
Jag är så otroligt förundrad över hur två människor kan vara så givmilda och så kärleksfulla som ni.
Jag älskar er så oerhört mycket och tackar er för allt ni gör för mig, alla ljusa stunder som ni tilldelar.
Jag tackar er för hela min uppfostran, för all hjälp, för mina fina och underbara bröder.
Jag hade aldrig varit där jag är idag om inte ni hade varit vid min sida.

Och TACK Ellan! <3

Det är oxå den 34:e månaden idag.
It's a long time.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack min älskade dotter för dina fina ord.

Vi har gjort allt vad vi har kunnat för att våra barn ska få det så bra som möjligt.

Vi har kämpat och aldrig gett upp hur jävligt saker och ting än har varit ibland.

Livet är som en berg och dalbana.. det går upp och ner.

Men på något konstigt sätt så är det så att alla motgångar och problem stärker en och man lär sig jätte mycket av det.

Även om man inte ser det just då.

Jag har kämpat med näbbar och klor för mina barn o varit efter er som en blåslampa i häcken när det har behövts.

Det har inte varit lätt alla gånger.

Men samtidigt är det viktigt att man vågar stå för sina fel och tar konsekvenserna av sitt handlande.

Det har jag försökt att lära er alla 3.

Det är kul att se att ni syskon älskar varandra och uppskattar varann..

Det värmer en mammas hjärta.

Jag kommer alltid att hjälpa er när det behövs..

Finns här för råd och stöd.

Men en del saker måste ni klara själva här i livet.

Jag hoppas att jag har gett er en trygg grund att stå på och att ni står stadigt den dagen jag inte finns längre..

Puss mamma



2008-11-01 @ 19:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback